Přihlásit se

Uživatelská sekce

Únos kávovaru

Únos kávovaru

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2014

Kategorie: Přímá B2C komunikace

Značka: NESCAFÉ DOLCE GUSTO Mini Me

Zveřejnění kampaně: 08/2013

Video

Zadavatel

Název firmy: DARK SIDE a. s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Je tady nový kávovar NESCAFÉ DOLCE GUSTO pro mladé. Jenže zrovna ty reklama vůbec nezajímá! A navíc na ni nemáme peníze. Co s tím?

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Unesli jsme kávovar! Zmizel přímo na tiskové konferenci. Únosci ve videu ukázali unikátní smrtící stroj: Pokud se do 14 dnů nepodaří vyluštit sérii zašifrovaných vzkazů, 160 kg závaží dopadne přímo na vyleštěnou novinku…

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Kdo ho zachrání? Hlavní platformou je microsite a především facebook, který cílová skupina vnímá jako přirozené, neofenzivní médium a který umožňuje snadné šíření sdělení mezi relevantní populací. Na speciální záložce běží živý videostream – přímý přenos smrtícího stroje s ubíhajícím odpočtem. Není to žádný trik, jak si mnozí myslí – stroj je reálný, střídá se den a noc, čas od času před kameru přicházejí i maskovaní únosci s čerstvým výtiskem novin. A čas utíká…

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Dobře to dopadlo. Do luštění poměrně složitých šifer se aktivně zapojilo více než 1 200 lidí, ale od počátku bylo mnohem důležitější oslovení pasivních uživatelů. Bez mediální podpory jsme získali: - Nárůst facebookových fanoušků o 25 000 - 60 000 unikátních návštěv - Průměrnou dobu návštěvy na stránce 4,5 minuty - Spontánní zájem médií (např. Evropa 2) V klubovém eshopu NESCAFÉ DOLCE GUSTO Premium, který jsme v rámci péče o značku vybudovali, patřil kávovar ihned po uvedení mezi nejprodávanější položky. Měsíční obrat překročil hodnotu 1 000 000 Kč!

Fotogalerie stránky