Přihlásit se

Uživatelská sekce

Undoodler

Undoodler

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2014

Kategorie: Nízkorozpočtové kampaně

Značka: Moleskine

Zveřejnění kampaně: 03/2013

Video

http://vimeo.com/65257203

Zadavatel

Název firmy: Ogilvy & Mather

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem aktivity bylo upevnit mezi studenty VŠ pozici Moleskine jako předního výrobce prémiových zápisníků a zároveň zvýšit návštěvnost obchodu Moleskine v Praze. A to bez jakékoli investice do placených médií.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Vycházeli jsme z rozpočtových omezení – pokud nemůžeme nakupovat média, vytvoříme si vlastní. A nejlépe z něčeho, co studenti VŠ každodenně používají – z knih v univerzitních knihovnách. Do knih, které byly poškozené poznámkami nebo malůvkami, jsme proto vložili záložky, které studentům nabízely výrazné slevy na zápisníky Moleskine, pokud nechají knihy na pokoji a nebudou je dále ničit vlastním čmáráním.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

• přesné cílení (filtrování cílové skupiny díky nasazení v univerzitních knihovnách) • komunikace probíhala právě ve chvíli, kdy potenciální zákazník nejvíc potřeboval blok na výpisky – při výběru knihy ke studiu • minimální produkční náklady, žádné investice do médií • v souladu s dlouhodobou filozofií Moleskine o ochraně papíru a vyprávění jeho příběhu

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Možná ještě důležitější než nárůst prodejů v Moleskine Flagship store – snad se nám podařilo zachránit byť i jednu jedinou knihu před nenechavou propiskou všetečného čmárala.

Fotogalerie stránky