Přihlásit se

Uživatelská sekce

Pomněnkový den

Pomněnkový den

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2014

Kategorie: Nízkorozpočtové kampaně

Značka: Linka Bezpečí

Zveřejnění kampaně: 05/2013

Video

http://youtu.be/OrHRI7EBr0w

Zadavatel

Název firmy: Konektor

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

25. květen je Mezinárodní den pohřešovaných dětí. Občanské sdružení Linka bezpečí pořádá tento den v České republice sbírkový Pomněnkový den. Lidé mohou přispět koupí pomněnky, dárcovskou SMS nebo přímým darem.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Reklama této akce probíhala v minulých letech především na outdoorových plochách. Letos jsme zvolili úplně jinou cestu: poslali jsme do ulic (za přísně střežených podmínek) „ztacené dítě“ a reakce lidí jsme točili na tři skryté kamery. Výstupem bylo video a tisková zpráva. Celá tato akce o dva týdny předcházela samotnému Pomněnkovému dni.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Předpokládali jsme mohutné druhotné PR, což se potvrdilo. Akce měla několik desítek mediálních výstupů včetně například MF Dnes či TV Nova. Pomněnkový den se tak dostal do médií bez jediné koruny, utracené za mediální prostor. Celá tato kampaň stála klienta, tedy Linku Bezpečí, 3 000,- Kč jako honorář pro otce hlavní hrdinky, který byl na natáčení přítomen. Všichni ostatní pracovali zadarmo. I v případě plné ceny by podobná akce stála maximálně sto tisíc korun. Přitom vygenerovala přes půl milionu.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Pomněnkový den 2014 získal 508 769,- Kč, téměř dvakrát tolik než v předešlém roce.

Fotogalerie stránky