Přihlásit se

Uživatelská sekce

Pomněnkový den

Pomněnkový den

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2014

Kategorie: Event a field marketing

Značka: Linka bezpečí

Zveřejnění kampaně: 05/2013

Video

http://youtu.be/OrHRI7EBr0w

Zadavatel

Název firmy: Konektor

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

25. květen je Mezinárodní den pohřešovaných dětí. Občanské sdružení Linka bezpečí pořádá tento den v České republice sbírkový Pomněnkový den. Lidé mohou přispět koupí pomněnky, dárcovskou SMS nebo přímým darem.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Reklama této akce probíhala v minulých letech především na outdoorových plochách. Letos jsme zvolili úplně jinou cestu: poslali jsme do ulic (za přísně střežených podmínek) „ztacené dítě“ a reakce lidí jsme točili na tři skryté kamery. Výstupem bylo video a tisková zpráva. Tato celá akce proběhla v dvoutýdenním předstihu před samotným Pomněnkovým dnem.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Předpokládali jsme mohutné druhotné PR, což se potvrdilo (viz detailní seznam médií na boardu). Výrazně se tak zvýšilo povědomí o Pomněnkovém dni a sbírková akce tak generovala daleko vyšší příjem. Krátce: lidé věděli, o co jde a byli tak ochotnější přispět.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Pomněnkový den 2013 získal 508 769,.- Kč, téměř dvakrát tolik než v předešlém roce.

Fotogalerie stránky