Přihlásit se

Uživatelská sekce

MIELE STUDIO OSTRAVA

MIELE STUDIO OSTRAVA

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2014

Kategorie: Retail/merchandising/in-store marketing ...

Značka: MSM EXKLUSIV, s.r.o.

Zveřejnění kampaně: 09/2013

Video

Zadavatel

Název firmy: Leemon Concept, s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem bylo vytvořit na ploše 200 m2 živý a funkční showroom, kde spotřebiče hrají hlavní roli. Primární krédo realizace showroomu je: „STOP maketám výrobků na prodejnách!“. Náš další cíl byl ukázat výhody spotřebičů, které jsou v showroomu plně funkční a zákazník si je může sám vyzkoušet. Vytvořili jsme revoluční a inteligentní domácnost. Při realizaci jsme se zaměřili na ukázky integrace domácích přístrojů systému Miele@home. Celý prostor, protkaný firemní filozofií „stále lepší“, je rozdělen do 3 tematických zón odlišných svým povrchem a funkčností, abychom zde mohli ukázat výhody spotřebičů. 1. zóna reprezentuje domácí spotřebiče s novou generací přístrojů Miele v péči o prádlo. 2. zóna znázorňuje prostředí obývacího pokoje, ve kterém má zákazník dokonalou souhrou jednotlivých komponentů zajištěn maximální účinek vysávání. 3. zóna je vytvořena pro zážitek ve světě Miele, který prožijete na vlastní kůži. Hlavní výhodou je možnost vyzkoušet si vaření se svými přáteli přímo ve studiu. U nás najdete inspiraci a poučení, abyste svým blízkým a přátelům dokázali vykouzlit nezapomenutelnou večeři za pomoci kuchyňských spotřebičů, které jsou vybaveny těmi nejnovějšími technologiemi tak, aby se pro Vás vaření stalo jedinečným zážitkem.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Pro komunikaci v celém kraji MSK jsme využili naší výhody oproti konkurenci - plně funkčního showroomu. Opening byl promován přes direct mailing a call marketing adresovaný na movitější nebo nejnáročnější cílovou skupinu. Následným nástrojem bylo rádio a inzerce. V online komunikaci jsme vytvořili aktivní microsite s virtuální prohlídkou showroomu, která provází klienta zónami a láká k osobní návštěvě. V outdooru jsme využili pozice prvního showroomu se spojením s nejlepší technologií řady spotřebičů 6000. Přijďte si spotřebiče vyzkoušet.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Cílová skupina Miele se zaměřuje na spotřebitele, kteří kladou důraz na vysoce kvalitní elektrické přístroje pro domácnost. Vytvořená strategie komunikace byla rozdělená do dvou částí. V první části jsme využili regionální média pro vzbuzení zájmu, otevíráme zde něco nového. Zároveň ve druhé části jsme se zaměřili na oslovení individuální cílové skupiny, která je náš potencionální zákazník a zde jsme osobním pozváním zvali zákazníky k návštěvě showroomu s dokonale proškoleným personálem, který je ochotně zasvětí do světa spotřebičů Miele.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Použitou komunikací jsme oslovili přes 30 % populace v kraji. Následně jsme se zaměřili na individuální oslovení potencionální cílové skupiny zákazníků. Po otevření showroomu byl v prvním čtvrtletí překročen prodejní plán o více než 100 %, zároveň jsme zvýšili o 50 % databázi budoucích zákazníků, kteří navštívili showroomu bez potřeby nákupu.

Fotogalerie stránky