Přihlásit se

Uživatelská sekce

MasterCard Dělovka (Live Facebook Soccer Experience)

MasterCard Dělovka (Live Facebook Soccer Experience)

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2014

Kategorie: Digitální inovace

Značka: MasterCard

Zveřejnění kampaně: 08/2013

Video

https://www.youtube.com/watch?v=X1uGBUW1_ew&list=UUkJVoFEuiamPsdPf6lg43iQ

Zadavatel

Název firmy: McCann Prague

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem bylo posílit pozici značky MasterCard jako technologického leadera a fotbalového love brandu.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Chtěli jsme nabídnout českým fotbalovým fanouškům unikátní zážitek, aby si užili konání UEFA SuperCup v ČR i v případě, že se nedostanou na stadion. UEFA SuperCup je jedinečná událost, proto jsme chtěli nabídnout fanouškům podobně jedinečný zážitek - střílení na skutečného fotbalového profesionálního brankáře z pohodlí jejich domova. K umožnění tohoto zážitku fanouškům bylo sestrojeno fotbalové dělo (od toho název MasterCard Dělovka - dělovkou nazýváme i silnou střelu ve fotbale). Dělo bylo připraveno a nadesignováno tak, aby simulovalo fotbalové střely včetně razance a rotací míče. Následně jsme vymysleli způsob, jak propojit fotbalové dělo s počítačem a ovládat ho na dálku. Abychom se dostali fanouškům co nejblíže, propojili jsme dělo s Facebookem skrz vytvořenou Facebookovou aplikaci. Uživatel Facebooku tak mohl živě sledovat brankáře, vybírat místo, kam kope a následně viděl výsledek svého kopu. Mohl tedy z pohodlí svého domova střílet fotbalovým míčem na profesionálního fotbalového brankáře. Nejúspěšnější střelci z uživatelů Facebooku vyhráli vstupenky na UEFA SuperCup a mohli si jako nejlepší z online prostředí užít výjimečné fotbalové představení.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Jedná se o historicky první propojení on-line prostředí Facebooku s realným prostředím v České republice a pravděpodobně i ve světě. Online - offline propojení bylo navíc realizováno v reálném čase a přímém přenosu, čímž jsme nabídli fanouškům unikátní zážitek.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Cílem bylo demonstrovat pozici technologického lídra ve spojení s fotbalem (Akce se dostala do prime-time reportáže v TV a zasáhla více než 1.250.000 diváků.) Dalším cílem bylo nabídnout hráčům možnost zažít jedinečnou akci, která neměla v ČR obdoby a dostat se na výjimečný fotbalový zápas naživo. (Fanoušci měli možnost zažít jedinečnou zkušenost, tisíce fanoušků jejich souboj s profesionálním brankářem sledovali on-line). 10 nejlepších střelců bylo oceněno lístky na UEFA SuperCup.

Fotogalerie stránky