Přihlásit se

Uživatelská sekce

Káva na náš účet

Káva na náš účet

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2014

Kategorie: Přímá B2C komunikace

Značka: Česká Spořitelna

Zveřejnění kampaně: 11/2013

Video

http://youtu.be/LdJ_tPG2308

Zadavatel

Název firmy: Y&R Praha

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Káva na náš účet. Tedy na účet České spořitelny - ta totiž ke každému nově založenému účtu dávala jako dárek kávovar Dolce Gusto. A naším úkolem bylo rozšířit informaci o této akci pomocí direct mailu.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Nápad byl jasný. Stačilo jen vymyslet jak bude fungovat technicky a už nám nestálo nic v cestě.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Nabídka byla zacílena na všechny milovníky kávy, a tak bylo jasné, že právě je musí oslovit náš direct mail. Proto jsme se rozhodli využít typické vůně kávy a adresáty na nabídku ČS navnadit také po smyslové stránce. Tak vznikl speciální kávový direct mail.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Response na kávový direct mail byla 8x vyšší než na direct mail klasický.

Fotogalerie stránky