Přihlásit se

Uživatelská sekce

HR kampaň

HR kampaň

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2014

Kategorie: Digitální inovace

Značka: Havas WW Prague

Zveřejnění kampaně: 05/2013

Video

http://www.uschovna.cz/zasilka/QIZH3XDAX4HHVR9E-GBC

Zadavatel

Název firmy: Havas Worldwide Prague

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Naše agentura se rozrůstá, proto musíme rychle najít kvalifikované pracovníky! Všechny předcházející "standardní" metody náboru vyústily ve špatný výběr uchazečů. Navíc, ti nejlepší kandidáti již mají práci, nebo pracují pro jiné agentury. Cílem bylo udělat digitální náborovou kampaň roku s minimálním rozpočtem.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Zvolili jsme strategii synchronizovaného hackingu. Akce se zúčastnilo 5 zaměstnanců naší agentury, kteří se dočasně stali „hackery“. Nejprve si Každý z těchto pěti „hackerů“ změnil svůj FB profilový obrázek na jedno z 5 písmen názvu agentury: HAVAS. Následně navštívili FB zdi předem vytipovaných konkurenčních agentur. Tam již stačilo vložit připravený text ze schránky a postovat!

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Jsme digitální agentura a pro nábor jsme tedy zvolili digitální cestu, kterou jsme za nula Kč zasáhli 2666 osob z reklamní a digitální komunity.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Okamžitě se spustila živá diskuse na téma našeho inzerátu v komunitě agenturních pracovníků. Nydrle ironicky odpověděli "Vypadá to, že naši kolegové v Havasu nemají dnes nic na práci.“ Wunderman se lekl: "Děkujeme za váš zájem, ale bohužel jsme vaše příspěvky vymazali." Ogilvy reagovali „přátelskou“ radou jak vylepšit kvalitu postovaných obrázků. Nejchytřejší reakce přišla ze Slovenska: „Hledáme textaře, který na toto dokáže odpovědět nejvtipněji“. Jiří Sekera, majitel digitálního studia Refresh, nás oslovil s nečekanou nabídkou odkupu jeho firmy. Nejpopulárnější CZ marketingový časopis M&M informoval o kampani na svém FB a následně také v jejich tištěné verzi. Online marketingový časopis publikoval článek o kampani do 3 hodin. Náš kariérní web zaznamenal jednu návštěvu každých 30 sekund. Naplánovali jsme 10 pohovorů. 3 uchazeči byli přijati a další talenty přicházejí. Rozpočet: 0 Kč. Ušetřeno 22 000 EUR za poplatky HR agentuře.

Fotogalerie stránky