Přihlásit se

Uživatelská sekce

Gemini - prodej očních operací na LinkedIn

Gemini - prodej očních operací na LinkedIn

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2014

Kategorie: Digitální komunikace

Značka: Gemini oční klinika

Zveřejnění kampaně: 09/2013

Video

Zadavatel

Název firmy: PRIA SYSTEM s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem dlouhodobé kampaně je propagace a prodej očních operací na sociálních sítích. Vzhledem k specifičnosti produktu a cílové skupině jsme zvolili jako nejvhodnější platformu profesní síť LinkedIn.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Vzhledem k malé výkonnosti PPC na LinkedIn jsme v rámci této sociální sítě nastavili nový naprosto unikátní systém marketingových aktivit, který je postaven na budování sítě kontaktů zástupce kliniky Gemini a oslovování těchto kontaktů s nabídkou produktu. Cíleně jsou v rámci této aktivity vyhledávány kontakty dle dvou hlavních parametrů: 1. profesní zařazení (oční operace je poměrně nákladná, je tedy třeba cílit na kontakty s předpokladem dostatečného finančního zázemí) 2. brýle na profilové fotce (oční operace odstraňují dioptrie) Tyto vyhledané kontakty oslovujeme přímo prostřednictvím profilu zástupce kliniky s nabídkou oční operace.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Díky této marketingové aktivitě se nám daří maximálně efektivně cílit na konkrétní potenciální klienty kliniky, kterým nabídka kliniky řeší „problém“, který reálně mají. Zároveň jsou osloveni kapacitou v oboru, což pozitivní reakce ještě více podporuje.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Počet nových spojení: 500 Průměrný měsíční počet objednaných operací prostřednictvím aktivity na LinkedIn: 6 Hodnota jedné oční operace: 50 000 Kč. Průměrná měsíční návratnost investice: 150 až 200 tisíc Kč.

Fotogalerie stránky