Bebe Dobré ráno
Bebe Dobré ráno

Ocenění: shortlist
Ročník: 2014
Kategorie: Integrovaná komunikace
Značka: Bebe Dobré ráno
Zveřejnění kampaně: 09/2013
Video
http://youtu.be/nP7xuzvwyZMZadavatel
Název firmy: Garp Integrated
Informace o projektu:
Cíle a pozadí aktivity:
Značka Bebe Dobré ráno, spadající do portfolia firmy Mondelez, dlouhodobě prezentuje své výrobky jako zdravé ranní jídlo, které nastartuje metabolismus a přináší vyváženou alternativu klasické snídaně. Mondelez pokračovala v roce 2013 s programem “JEDNA VÝZVA” - 30denní spotřebitelskou soutěží, která spojovala ranní rituál snídaně s produktem Bebe Dobré ráno a motivovala spotřebitele k ranní rozcvičce. Hlavním cílem soutěže bylo prostřednitvcím BBDR pomoci lidem mít lepší rána.
Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:
Základním kamenem, se kterým kampaň pracovala, byla touha lidí probouzet se pozitivně a dobře naladěn, plný energie do nového dne. Při přípravě kampaně jsme vycházeli z přesvědčení, že tato touha je obecně sdílená, společně s přesvědčením, že probouzet se dobře naleděn každý den je nemožné. Rozhodli jsme se lidem pomoci mít prostřednicvtvím BBDR skvělá rána. Připravili jsme prostřednictvím webu 30 denní program krátkých ranních rozcviček a snažili se u účastníků vytvořit návyk cvičit každý den pravidelně. Pro zvýšení motivace jsme spotřebitele podporovali několika způsoby. Aby nemuseli účastníci civičit sami, měli k dispozici videa s osobním trenérem. Trenér se aktivně zapojoval na webu do komunikace s účastníky a radil jak správně cvičit. 30 denní cvičení jsme rozděli do několika částí. Po každé z částí měli soutěžecí nárok na výhru stále hodnotnější ceny. Každý den, jsme soutěžícím nabízeli nový recept na zdravou snídani s BBDR a týdně jsme posílali eDM se souhrnem všech uvedených receptů. Webová prezentace byla hlavní komunikačním kanálem kampaně. Další kanály, které jsme zvolili byly - virální video ranního cvičení na Hlavním nádraží v Praze, propojení webu s facebookem, instore letáčková kampaň, bannery a PR články. Pro zvýšení engagementu spotřebitelů jsme vytvořili tým ambasadorek BeBe výzvy.
Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:
V kampani jsme motivovali spotřebitele k zlepšení kvality jejich života, k překonání výzvy. Motivace účastníků byla dlouhodobě podporována během celé doby soutěže a vedla k vyšší a dlouhodobější účasti. Celou dobu soutěže byly spotřebitelé v kontaktu s výrobkem BBDR, který figuroval v celé kampani jako přirozená volba pro zdravý životní styl. Zdravý životní styl - relevantní téma pro cílovou skupinu spotřebitelů BBRD.
Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:
Změna procesu v přihlašování navýšila počet členů, kteří odcvičí alespoň jeden den. Poměr cvičících se navýšil o 10 %. Představení osobního kouče pomohl soutěžícím překonat vnitřní bariéry a vracet je zpátky ke cvičení. Počet cvičících výsledky překračují rok 2012 v průměru o 225 %.