Porota

Stejně jako naše měřítka hodnocení kampaní jsou založená na rovnováze, tak i naše odborná porota se skládá z profesionálů, kteří zastupují všechny dílčí disciplíny marketingu.

Porotu ročníku 2022 tvoří:

Předseda poroty

Ladislav Báča (ředitel marketingové komunikace T-Mobile ČR)

V komunikaci a marketingu se pohybuje bezmála 30 let. Většinu času strávil v na straně komunikačních agentur, poslední 3 roky vede značku a marketingovou komunikaci v T-Mobile ČR. Vedle toho také přednáší Aplikovanou marketingovou komunikaci na FSV UK. 
Pod jeho vedením získala skupina Ogilvy prestižní ocenění Agentura roku 2013. Za svůj osobní úspěch považuje "spoluautorství" projektu Ostrovy života, unikátní kombinace sales promotion a fundraisingu, který ve spolupráci s P&G, Danone a Pepsi přinesl na přelomu tisíciletí desítky milionů korun na dětskou charitu. Vedle toho si ale především cení jakéhokoliv týmového úspěchu.

Další členové poroty

Tomáš Burka (Česká spořitelna)
Roman Čihalík (Symbio Digital)
Markéta Dyllong (Knowlimits)
Ondrej Gottwald (GARP-IN)
Linda Petrova (WELLEN)
Jan Ryšánek (WMC/Grey)
Jan Řebíček (DFMG)
Jana Skokanová (Ferrero Česká)
Dušan Smoljak (Acomware)
Alexandr Stojčev (Momentum)
Anna Timkova (DIAGEO EE)
Andrea Vozníková (POPAI CE)