Přihlásit se

Uživatelská sekce

Monika Otradovcová, předsedkyně poroty

Monika vystudovala marketing a management (s červený diplomem), ale za největší školu pro život nejen v marketingu považuje dva roky strávené v Planet Hollywoodu v Jižní Karolíně. 
Od roku 2004 prošla vedením výzkumů, ...  

Monika Otradovcová


Monika vystudovala marketing a management (s červený diplomem), ale za největší školu pro život nejen v marketingu považuje dva roky strávené v Planet Hollywoodu v Jižní Karolíně.  
Od roku 2004 prošla vedením výzkumů, řízením značky (brand identity a experience), marketingovou komunikací jak v B2B tak v B2C segmentu až po čistý retail marketing.  
Monika má za sebou má 2 velké rebrandingy na českém trhu, z Českého Telecomu a Eurotelu na Telefóniku O2 a v nedávné době spojování značek čerpacích stanic - Agip, Lukoil, Papoil, Slovnaft pod zcela nový subjekt MOL, kde aktuálně řídí marketingový tým.   
Ve volném čase ráda cestuje, ideálně s krosnou po asijských zemích, cvičí jógu, plave a dělá další pohybové aktivity. Poslední dva roky ji ale hodně zaměstnává dcera Ella, takže je všechno jinak.   
Monika jako porotkyně je známá tím, že nikomu nedá nic zadarmo. Proto bude již podruhé předsedkyní poroty.  

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled