Přihlásit se

Uživatelská sekce

Partneři

Hlavní mediální partner

 

Denně aktualizovaný web zaměřený na média, reklamu a marketing nabízí zpravodajství, databázi českých reklamních kampaní (Národní galerie reklamy), jejich pravidelné týdenní hodnocení (Reklamní katovna), data o mediálním trhu, nabídky práce z oboru. Každý všední den v 6.00 rozesílá novinky v jitřním e-mailovém zpravodaji. Web provozuje společnost News Media.

 

Pořadatelé

 

admez-asociace

ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti přímého marketingu a prodeje na dálku. Pořádá tři velké konference (E-commerce Forum, Multichannel, Call centra), organizuje pracovní semináře, panelové diskuze a další networkingové aktivity. Vyhlašuje osobnost českého direct marketingu. Je členem Evropské konfederace kontakních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení a vzdělávacích institucí.

 

aaaka-logo-mini-nahled

Komunikační průmysl prochází v posledních pěti letech turbulentními změnami. Mění se spotřebitelské chování i proces rozhodování. V současnosti stále více roste důležitost místa prodeje a potřeba ovlivňovat a měnit nákupní chování i proces rozhodování. S tím úzce souvisí potřeba vytvářet a řídit nákupní a spotřebitelské zážitky nás všech se značkami tak, aby rostla nejenom jejich hodnota ale hlavně jejich prodeje. Všechny tyto faktory nás v reklamním průmyslu vedou ke změně myšlení a náhledu na formu samotné komunikace. Ve zkratce se v současném marketingu přesouvá důraz od toho, co si má spotřebitel o značce myslet na to, jak má při nákupu a spotřebě jednat. A to jsou přístupy, které na českém trhu dlouhodobě rozvíjejí právě agentury sdružené v sekci Aktivační agentury AKA. Pokud tedy hledáte odborníky na Promotional, Experiential, Shopper či Trade Marketing, jednodušeji na podporu prodeje, najdete je mezi námi.