Přihlásit se

Uživatelská sekce

Historie soutěže

ČESKÝ DIREKT vznikl na přelomu let 2002/2003. Po třech ročnících byla tehdy celkem jednoduchá soutěž, rozdělená hlavně na B2B a B2C komunikaci, rozšířena do širokého spektra kategorií, které v podstatě kopírovaly jednotlivé obory přímého marketingu. Toto poměrně striktní dělení se časem ukázalo jako nevýhodné, protože marketing stále více směřoval k integraci jednotlivých oborů, a proto dozrál čas na změnu. V polovině roku 2009 se poprvé sešli zástupci ADMEZ a AKA s myšlenkou na další změnu. Ta byla společně postupně rozvíjena až do spuštění nového typu soutěže s širokým záběrem podlinkových aktivit pod názvem ČESKÝ DIREKT & PROMO. Od roku 2017 se soutěž koná pod názvem IMC CZECH AWARDS. Celkově vstupuje do patnáctého ročníku.

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled