Přihlásit se

Uživatelská sekce

Známe finalisty!

Šestnáctý ročník oborové soutěže IMC Czech Awards zveřejnil své nominace. Porota složená ze zástupců klientů, výzkumných a marketingových agentur hodnotila 78 přihlášených projektů od 17 agentur. Jde o historicky druhý největší počet přihlášených projektů. Vítězové budou vyhlášeni ve 14 oborových kategoriích. Ocenění budou předána na galavečeru  14. června 2018 .

K nejvíce obsazeným kategoriím letošního ročníku patří Sociální média a brandový obsah, Inovativní myšlenka nebo koncept a Budování značky. Seznam nominovaných projektů v jednotlivých kategorií najdete zde.

Slavnostní předání cen proběhne v klubu Jazz Dock, budou vyhlášena první tři místa za každou kategorii a Absolutní vítěz.

Moderátorem večera bude Ondřej Aust.

„Těší nás, že má naše soutěž vzestupnou tendenci. Je vidět, že naše rozhodnutí propojit soutěž s evropskou částí a finále byl krok správným směrem a tento přesah je vidět i na počtu přihlášených projektů. Naším záměrem je, aby se IMC Czech Awards stala výkladní skříní českého kreativního marketingu“, uvedl Martin Pešta, člen prezidia Asociace komunikačních agentur.

Nejvíce nominovaných projektů má agentura Momentum (15), Bistro (8), McCann Prague (7), šest nominací mají agentury Wunderman a Geometry Global.

 Soutěž spolupořádají ADMEZ a Aktivační agentury AKA.

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled