Novinky

Výsledky ročníku 2016 vyhlášeny!

Ročník 2016 ovládly agentury DARK SIDE a Wunderman. Bodovala i řada dalších agentur.

14. ročník soutěže Český direkt & Promo ovládly agentury DARK SIDE a Wunderman. Obě se díky rovnosti bodů staly „Agenturami ročníku“. Grand Prix udělila porota soutěžní práci Česko v datech (DARK SIDE pro SAS institut), klientem roku se stal Ford Motor Company (díky kampaním Wundermanu).

Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno 61 prací v 13 kategoriích, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“. Novinkou v aktuálním ročníku bylo rozšíření počtu digitálních kategorií ze dvou na pět.

„Porota byla velmi štědrá, udělila rekordní počet 34 medailí, z toho 14 zlatých,“ uvedl Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, zástupce jednoho ze spolupořadatelů soutěže.
Vedle jmenovaných agentur DARK SIDE a Wunderman k významným medailistům patřily též Momentum, Leemon Concept/Interactive, COMTECH Group, Made by Vaculik, Geometry Global a Wellen.

Předsedkyně poroty Naďa Šolcová k tomu řekla: Soutěž Český direkt & Promo klade na přihlášené práce velké nároky. Aby uspěly, musí být zároveň strategicky promyšlené s dobrými výsledky i dobrou kreativou. Proto je velmi potěšující, že jsme se v porotě shodli na tolika oceněných.“

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 1. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera ADMEZ vyhlásil i Osobnost českého direct marketingu, kterou se stala Simona Benešová (Bluelink International). 

Kompletní výsledky soutěže najdete   zde: