Novinky
Výsledky letošního ročníku vyhlášeny
Kompletní přehled výsledků i s možností prohlédnout si všechny oceněné práce najdete v odkazu Výsledky.
Agenturou letošního ročníku soutěže se stala Ogilvy & Mather. Do jejích rukou letos putuje i Grand Prix za nízkorozpočtovou kampaň pro Nadaci Leontinka. Ocenění Klienta roku si odnesla společnost OBRA – tradiční distributor kosmetických výrobků v České republice za nebojácně řešenou inovaci obalů pro značku Lybar Promiss.
Zlato v kategorii Digitální komunikace si odnesl EKO-KOM s kampaní Cyklus TV, kterou připravila agentura Havas Worldwide. V kategorii Event a Field marketing se stala jedničkou agentura Geometry Global společně s Ogilvy Mather s kampaní LGBT Avatars pro klienta Prague Pride. V kategorii Přímá B2B komunikace bodovala již trochu tradičně agentura Wunderman, která získala zlato za kampaň Kaštany pro společnost Edenred CZ.
V Nízkorozpočtových kampaních bodovala již zmiňovaná kampaň #MYMAOCIMA pro Leontinku, která získala také zlato v kategorii Sociální média.
V kategoriích Digitální Inovace, Integrální komunikace, Loajalitní a dlouhodobý marketing, Přímá B2C komunikace a Retail/Merchandising/in-store marketing nebylo letos zlato uděleno. Přesto to byl ročník výjimečný v tom, že medaile byly uděleny ve všech kategoriích a zároveň byly vyhlášeny i ceny Grand Prix a Klient roku, což nebývá obvyklé.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO 2015 proběhlo 9. června na Občanské plovárně na nábřeží pod Letnou. V rámci slavnostního večera vyhlásila Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu také svoji tradiční cenu Osobnost direkt marketingu. Nositelkou této ceny pro rok 2015 se stala Naďa Šolcová.