Přihlásit se

Uživatelská sekce

Výsledky IMC Czech Awards 2019

McCann-Ericsson má Grand Prix i agenturu ročníku. Klientem roku je strojní fakulta Technické university Ostrava.

17. ročník soutěže IMC Czech Awards přinesl nejvíce medailových ocenění pro agentury McCann-Ericksson Prague (7 medailí + Grand Prix), Momentum (7 medailí), pozadu nezůstali ani kreativci z Geometry (4medaile) nebo Wunderman (5 medailí). Celkem se do letošního ročníku se přihlásilo 76 projektů od 16 agentur. Jde o historicky třetí největší počet přihlášených projektů. „Letošní ročník přinesl řadu kvalitních prací, které mají šanci uspět I v následujícím evropském finále,“ řekl Tomáš Hájek, project manager soutěže a současně výkonný ředitel asociace ADMEZ, která je společně s Aktivačními agenturami AKA spolupořadatelem soutěže.

Soutěžní práce letos hodnotila čtvrnáctičlenná porota v čele s předsedkyní Monikou Otradovcovou. Porota hodnotila dvoukolově a udělila celkem 10 zlatých, 11 stříbrných a 21 bronzových medailí. Nejúspěšnější soutěžní kampaň, která získala ocenění Grand Prix se jmenuje „Jak jsme vyhráli olympiádu“, kterou pro Coca colu vytvořila agentura McCann Ericsson. Ta se stala zároveň agenturou roku. Kompletní výsledky soutěže najdete v sekci "Výsledky".

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 12. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera bylo oceněným připomenuto, že medailisté mají právo postoupit do evropského klání, tedy soutěže IMC European Awards. Uzávěrka letošních přihlášek je 6. července 2019.

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled