Přihlásit se

Uživatelská sekce

Výsledky IMC Czech Awards 2018

Nejvíce zabodovaly agentury Momentum a McCann-Ericsson Prague. Grand Prix pro Bistro.

16. ročník soutěže IMC Czech Awards přinesl nejvíce medailových ocenění pro agentury Momentum (12 medailí), McCann-Ericksson Prague (7 medailí) a Wunderman (6 medailí). Grand Prix a ocenění Agentura roku získala Bistro Agency.

Do letošního ročníku se přihlásilo 78 projektů od 17 agentur. Jde o historicky druhý největší počet přihlášených projektů. Nejvíce nominovaných prací měla agentura Momentum (15), Bistro (8), McCann-Ericsson Prague (7), šest nominací agentury Wunderman a Geometry Prague.

„Letošní ročník přinesl řadu kvalitních prací bez ohledu na velikost agentur a věříme, že oceněné projekty uspějí i v celoevropském finále,“ řekl Martin Pešta, člen prezidia Asociace komunikačních agentur, která je společně s ADMEZ pořadatelem soutěže.

Soutěžní práce letos hodnotila jedenáctičlenná porota v čele s předsedkyní Monikou Otradovcovou – Vláškovou. Porota hodnotila dvoukolově a udělila celkem 13 zlatých, 16 stříbrných a 18 bronzových medailí.

Nejúspěšnější soutěžní kampaň, která získala ocenění Grand Prix se jmenuje „100 miliard neuronů“, kterou pro Škoda Auto vytvořila Bistro Agency. Ta se stala zároveň agenturou roku.

Kompletní výsledky soutěže najdete ZDE: 

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 14. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera bylo oceněným připomenuto, že vítězové kategorií mají právo postoupit do evropského klání, tedy soutěže IMC European Awards. Uzávěrka letošních přihlášek je 6. července 2018. 

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled