Přihlásit se

Uživatelská sekce

Ročník 2015 otevřen pro přihlašování

Příjem přihlášek pro letošní ročník byl zahájen. Přihlašovat práce můžete do úterý 31. 3. 2015.

Toto datum si poznamenejte, ať uzávěrku soutěže neminete. I v letošní soutěži a jejím přihlašovacím formuláři jsou některé zmíněníhodné změny. Přibyla nová soutěžní kategorie "Sociální média", která se vyčlenila z "Digitální komunikace". Více o ní v odkazu Přihlášky/Kategorie. Znamená to zároveň, že není možné přihlašovat jednu práci do obou těchto kategorií zároveň. Pouze do jedné z nich a pak do jedné další, včetně "Digitální inovace". Stále ještě nelámeme hůl nad kategorií "Loajalitní a dlouhodobý marketing" i přesto, že je každoročně nejméně obsazovaná a často končí i bez jakéhokoliv ocenění. Chceme tím vyjádřit naději, že zaměření nikoliv na krátkodobé úspěchy, ale právě na dlouhodobé budování značek a vztahu k nim nabere opět dech a uvidíme zde více vynikajících prací.

V přihlášce též najdete na první listě kolonku "Jména dalších společností, které přihlašovanou práci společně s přihlašovatelem připravily:". Neváhejte sem vepsat případné spolupracující agentury, které si zaslouží získat medaili spolu s vámi jako přihlašovatelem. Kooperace více agentur/specializovaných firem už dávno není výjimkou.

Poněkud pozdě ale přece jsme také doplnili stránku pro uvedení tvůrčího týmu. Nezapomeňte pečlivě a podle pravdy vyplnit ani tuto část přihlášky. Slávu pro svoje kolegy nezajistíte jen v rámci ČD&P, ale tyto kredity budou zpracovány například i do soutěže Best of  the Best.

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled