Novinky
Ročník 2015 otevřen pro přihlašování
Příjem přihlášek pro letošní ročník byl zahájen. Přihlašovat práce můžete do úterý 31. 3. 2015.
Toto datum si poznamenejte, ať uzávěrku soutěže neminete. I v letošní soutěži a jejím přihlašovacím formuláři jsou některé zmíněníhodné změny. Přibyla nová soutěžní kategorie "Sociální média", která se vyčlenila z "Digitální komunikace". Více o ní v odkazu Přihlášky/Kategorie. Znamená to zároveň, že není možné přihlašovat jednu práci do obou těchto kategorií zároveň. Pouze do jedné z nich a pak do jedné další, včetně "Digitální inovace". Stále ještě nelámeme hůl nad kategorií "Loajalitní a dlouhodobý marketing" i přesto, že je každoročně nejméně obsazovaná a často končí i bez jakéhokoliv ocenění. Chceme tím vyjádřit naději, že zaměření nikoliv na krátkodobé úspěchy, ale právě na dlouhodobé budování značek a vztahu k nim nabere opět dech a uvidíme zde více vynikajících prací.
V přihlášce též najdete na první listě kolonku "Jména dalších společností, které přihlašovanou práci společně s přihlašovatelem připravily:". Neváhejte sem vepsat případné spolupracující agentury, které si zaslouží získat medaili spolu s vámi jako přihlašovatelem. Kooperace více agentur/specializovaných firem už dávno není výjimkou.
Poněkud pozdě ale přece jsme také doplnili stránku pro uvedení tvůrčího týmu. Nezapomeňte pečlivě a podle pravdy vyplnit ani tuto část přihlášky. Slávu pro svoje kolegy nezajistíte jen v rámci ČD&P, ale tyto kredity budou zpracovány například i do soutěže Best of the Best.