Přihlásit se

Uživatelská sekce

Ještě 2 týdny na přihlášky

Termín pro podání přihlášek do soutěže se prodlužuje do 9. dubna

Řídíte se heslem „čas jsou peníze“, děláte skvělé projekty a rádi byste Evropě dokázali, že jste nejlepší? Pak přihlaste práce, které jste ve svých agenturách vymysleli, zprostředkovali či vytvořili, do 16. ročníku reklamní soutěže IMC Czech Awards – jediné české soutěže kreativity s přímou nominací do evropského finále. A pozor! Termín pro odevzdání přihlášek se prodlužuje do 9. 4. do 18.00.

Odkládali jste přihlášení a teď jste nechtěli své projekty zkazit tím, že byste poslali přihlášku, která by byla na poslední chvíli? Využijte čas navíc nejenom k přihlášení, ale také k vytvoření co nejlepší přihlášky, kterou zaujmete jak tuzemskou, tak tu evropskou porotu.

Zapomeňte na rčení, které říká, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Stejně jako sport je i marketing a reklama oborem, který je soutěživý, a kde je důležité neustále zkoušet nové věci, překonávat sám sebe, nebát se být inovativní… Za to, že právě tohle děláte, že posouváte obor, který všichni milujeme, dál, vás IMC Czech Awards ocení soškou. Korunujete tím tak vaši snahu z dobře odvedené práce a stvrdíte tím, že ji nejen umíte, ale také v ní udáváte tempo, určujte trendy a jste kreativní.

V letošním ročníku pak najdete i novinky, které vás jistě potěší. Například je několik nových kategorií, které lépe navazují na evropskou soutěž, nebo nově můžete přihlašovat své práce do libovolného počtu kategorií. 

Přejeme hodně úspěchů v soutěži!

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled