Přihlásit se

Uživatelská sekce

IMC Czech Awards 2019 startuje!

Nový ročník otevírá své brány.

Přibližně dva měsíce bude možné registrovat se do 17. ročníku reklamní soutěže IMC Czech Awards. Kreativní a marketingové agentury mohou ukázat, co pro své klienty vytvořily. Vítězům jednotlivých kategorií se v létě tradičně otevře brána do evropského finále.
Cílem soutěže je navázat na veleúspěšný loňský ročník, který měl nejen velký počet přihlášek, ale také jeho vítězové ukázali, že se neztratí ani v Evropě, odkud přivezli 16 medailí včetně dvou zlatých.
Ředitelem české části soutěže zůstává Martin Pešta ze společnosti Geometry Global. Odborné porota, která bude odtajněna v březnu, bude mít podobně jako v roce loňském za předsedkyni Moniku Otradovcovou, marketingovou ředitelku společnosti MOL.
Uzávěrka přihlášek je koncem března, finančně zvýhodněné (early birds) jsou však pouze přihlášky podané v únoru. V dubnu a květnu proběhne dvoukolové hodnocení soutěžních prací porotou. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne tradičně začátkem června. Poté se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.
------------------------------------------------
IMC Czech Awards (dříve Český direkt, později Český direkt & Promo) je jednou z nejprestižnějších domácích soutěží. Při výběru těch nejlepších rozhoduje nápaditost, kreativita a napojení na strategii značky. Zároveň jde o jedinou českou soutěž, která je nominační pro případné evropské finále (vítězné práce ve všech kategoriích postupují do evropského kola). Soutěž od roku 2010 spolupořádají asociace ADMEZ a Aktivační agentury AKA.
Soutěž IMC European Awards hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Soutěž sponzorují WARC a Adforum. Evropského klání se účastní vítězové národních soutěží členských zemí EACA. Členskými zeměmi jsou: Belgie, Česká republika, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemí, Velká Británie. V roce 2017 získaly české agentury dohromady 21 cen.

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled