Přihlásit se

Uživatelská sekce

České agentury se mohou hlásit do soutěže o evropské finále

Ročník 2018 otevřen pro přihlášky.

Odstartovali jsme 16. ročník reklamní soutěže IMC Czech Awards. Kreativní a marketingové agentury mohou přihlašovat své projekty do konce března 2018. Vítězům jednotlivých kategorií se otevře brána do evropského finále. Nově může být každá práce přihlášena do více kategorií. 
 
Ředitelem české části soutěže byl jmenován Martin Pešta ze společnosti Geometry Global. „Našim cílem pro letošní rok je navázat na skvělé výsledky z posledních let a zároveň vnést do soutěže ještě o trochu více dynamiky a atraktivnosti,“ řekl Pešta. Předsedkyní odborné poroty složené ze zástupců klientů, výzkumných a marketingových agentur bude v letošním ročníku Monika Otradovcová (Vlášková), marketingová ředitelka společnosti MOL. 
 
IMC Czech Awards (dříve Český direkt a promo) je jednou z nejprestižnějších domácích soutěží. Při výběru těch nejlepších rozhoduje nápaditost, kreativita a napojení na strategii značky. Zároveň jde o jedinou českou soutěž, která je nominační pro případné evropské finále (vítězné práce ve všech kategoriích se automaticky dostávají do evropského kola).
Od poloviny dubna do začátku května proběhne dvoukolové hodnocení soutěžních prací porotou. Slavnostní vyhlášení vítězů bude tradičně začátkem června. Poté se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.  
 
IMC Awards
Soutěž IMC European Awards hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Soutěž sponzorují WARC a Adforum.  Evropského klání se účastní vítězové národních soutěží členských zemí EACA. Členskými zeměmi jsou: Belgie, Česká republika, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemí, Velká Británie. V roce 2017 získaly české agentury dohromady 21 cen.
 

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled